Αναδημοσιευση αρθρων

Διαβαστηκε φορες

Καλησπερα φιλοι μου. Με αφορμη την αναδημοσιευση μερικων αρθρων μου απο διαφορα σαιτ (οπως το  clopypaste.blogspot.com που αναδημοσιευσε δυο αρθρα μου) θα ηθελα να επισημανω οτι με χαροποιει ιδιαιτερα αλλα να ζητησω μια χαρη. Οποιος θελει μπορει να τα αναδημοσιευει μιας και το ιντερνετ ειναι ενας τεραστιος χωρος που μπορουν να ακουστουν τα παντα αλλα πρεπει να αναφερεται και η πηγη.
Μεχρι στιγμης οτι εχω βρει αλλου φερει και πηγη και με χαροποιει ιδιατερα. Μιας και τα περισσοτερα που βλεπετε γραμμενα σε αυτον τον χωρο ειναι δικες μου σκεψεις που θελω να μοιραστω μαζι σας. Οσα εχω βρει και εγω αλλου αναφερω παντα την πηγη.

Υγ Αυριο θυμιζω κανονικα η εκπομπη μου 22.00 και κατι σας περιμενω εκει....
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου