Aνασκοπηση

Διαβαστηκε φορες

Καλημερα φιλε αναγνωστα. Καλη χρονια, καλο ταξιδι να χουμε. Με βρισκεις χαμενο, να μην πολυσυμμετεχω αλλα προσπαθω να μαζευτω. Μειναμε λιγο πισω ελεω πατριδος. Γι αυτο λεω να σου πω μερικα νεα μαζεμενα. Να μην λες οτι σε ξεχασα.

Καταρχην το ευχαριστο ειναι οτι αφου μπηκε το 2013 και ειμαστε ακομα εδω θα ξαναασχοληθουμε με συνηθειες του 2012. Δυο πραγματα ειναι που αναφερομαι:




Επεστρεψε το Μπραφ και ο Μικεους. Οσο ελειπα εγω ελειπε και εκεινος. ( Χμμμ λες να ειμασταν σειρουλες πλακα πλακα;;;; Θα πηγαινε θεωρητικα ομως ποτε στρατο με ολα αυτα που κατακρινει: Αφου πηγα και εγω, ο καθενας μπορει να παει οσο και αν κοντραρει το συστημα.... μπλα μπλα μπλα ξερεις τωρα.). Πλατιαζω.... Με την πρωτη ευκαιρια θα ανανεωσω και το προηγουμενο αρθρο μου με τα νεα καυστικα του βιντεο... Α εχει και δευτερη εκπομπη φετος που παιζεται στο luben.tv. Η πρωτη μου αρεσε πολυ. Ριξε μια ματια. Αφορα την καταρριψη μυθων και γεγονοτων συνδεδεμενων με υπερφυσικα φαινομενα.

Δεν ειναι ομως η μονη επιστροφη αυτη. Ναι ναι καλα παει το μιυαλο σου. Θυμασαι κατι ξενυχτια που χαμε κανει μαζι ακουγοντας τραγουδια, επιλογες σου και επιλογες μου; Φημολογειτε οτι επιστρεφουμε. Θελω να πιστευω μεσα στον μηνα. Οι αλλοι δυο παραγωγοι ηδη ετοιμαζονται, ζεσταινουν τα μικροφωνα, φτιαχνουν τις playlist's και οπου να ναι θα ακουστουν και παλι. Θα σε ενημρωσω με νεο αρθρο οταν ερθει η ωρα για να εισαι εκει.

Υπομονη και επανερχομαι. Μεχρι τοτε...

Δυναμη!!!!!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου