The Rain man

Διαβαστηκε φορες

Καλημερα φιλε αναγνωστη μου. Συνειδιτοποιω οτι σε εχω αφησει καιρο χωρις να σου προτεινω μια καλη ταινια να δεις. Και αυτο εγινε λιγο εσκεμμενα λογω Οσκαρ. Περιμενα να δω λοιπον ποιος θα διακριθει και τελικα απογοητευτηκα.  Εκατσα και ειδα σχεδον ολες τις ταινιες που προταγωνιστησαν στα φετινα βραβεια και για ακομη μια φορα επιβεβαιωθηκε ο κανονας οτι οι διακρισεις στα Οσκαρ δεν κανουν παντα μια ταινια πολυ καλη, γιατι οπως σου εχω ξαναπει  εχει σχεση το τι ταινιες βγηκαν την χρονια αυτη. Γι αυτο θα σου προτεινω και παλι παλια ταινια...


Φετος λοιπον δεν βγηκαν ωραια πραγματα. Και πιστεψε με ελεω κρισης ειδα πολλες ταινιες φετος για να εχω πολυ εμπεριστατομενη αποψη. Σου θυμιζω οτι απο τις φετινες ταινιες σου προτεινα μονο το Midnight in Paris που πηρε τελικα οσκαρ πρωτοτυπου σεναριου και το  In time το οποιο δεν διακριθηκε. Και απο τα υπολοιπα βραβεια μια καλη ταινια ειναι το Ενας χωρισμος ,Ιρανικη ταινια που πηρε οσκαρ ξενογλωσσης ταινιας.

Κατα τα λοιπα τα πολυβραβευμενα Hugo και Artist μου φανηκαν λιγα. Το Hugo ειναι ταινια απο τις πολλες αντιστοιχες στυλ "παραμυθιου" που σιγουρα θα μπορουσα να σου προτεινω καλυτερες αντιστοιχες παλιες ταινιες, ενω το Artist σιγουρα κουραστικο. Ναι κουραστικο. Πρωτοτυπο ως βουβο και ασπρομαυρο αλλα κουραστικο. Προσωπικη αποψη παντα. Θα περιμενω τα επομενα βραβεια μπας και το 2012 γινει κατι  καλυτερο (αν δεν εχουμε καταστραφει και γυριζονται ακομα ταινιες....) .


Παμε λοιπον στην προταση μου. Σε γυρναω στο 1988 και την ταινια Rain man με τους Dustin Hoffman και Tom Cruise. Μονο και μονο για την ερμηνεια του πρωτου στον ρολο ενος αυτιστικου ανθρωπου αξιζει να την δεις. Η ιστορια αφορα εναν εμπορο αυτοκινητων οπου εν μεσω μιας δουλειας ενημερωνεται οτι πεθανε ο πατερας του, που δεν εχει επαφες μαζι του χρονια και αναγκαζεται να παει στην κηδεια του. Στο ανοιγμα την διαθηκης του πατερα του μαθαινει οτι η περουσια του πηγαινει σε καποιον αλλο δικαιουχο. Μετα απο ερευνα ανακαλυπτει οτι εχει εναν αυτιστικο αδερφο σε ιδρυμα. Ψαχνωντας να βρει τροπο να παρει τα λεφτα αρχιζει ενα ταξιδι.... Ωπα νομιζω ειπα πολλα... Τα υπολοιπα επι της οθονης.



Εννοειται οτι η ερμηνεια του Dustin Hoffman βραβευθηκε με Οσκαρ α αντρικου ρολου, αλλα και η τρεια απεσπασε αλλα τρεια βραβεια. Τοτε μετραγαν ομως τα οσκαρ.... Την ξαναειδα εχθες το βραδυ και ανετα την ξαναβλεπα... Θα την βρεις και αυτην στην  λιστα μου και νομιζω θα επανελθω συντομα με ταινια μιας και εχω κατι καλο στο μυαλο μου. Ως τοτε....



Δυναμη.... 
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου