Π. Μπεγλίτης: «Δεν έχω πει ότι θα αυξηθεί η θητεία»

Διαβαστηκε φορες


Πριν περιπου ενα μηνα και κατι εγραφα ενα αρθρο για την πιθανη αυξηση στρατιωτικης θητειας που ακουγοταν τοτε συνεχως απο το στομα του αρμοδιου Υπουργου Κυρ Μπεγλιτη.
Σε νεα συνεντευξη του, αφου πλεον καληφθηκαν οι αναγκες για την ΕΣΣΟ, τα γυριζει ολα τουμπα. Σκοπος προφανως των τοτε δηλωσεων του ηταν να τρομοκρατηθουν οι νεοι και να τρεξουν να "γεμισουν" την σειρα, απο φοβο μην τους "πιασει" μια πιθανη αυξηση θητειας. Διαβαστε την συνεντευξη του :

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης μιλώντας στο ΒΗΜΑ fm στην εκπομπή των Β. Χιώτη και Ν. Παπαδόπουλου για τη θητεία και τις αναβολές δήλωσε:

«Δεν έχω πει ότι επίκειται η αύξηση της στρατιωτικής θητείας ούτε έχω λάβει τέτοιες αποφάσεις. Ούτε πρόκειται να ληφθούν τέτοιου είδους αποφάσεις. Αυτό που έχω πει είναι ότι το μελετούμε, υπό τη βασική προϋπόθεση ότι η ανασυγκρότηση και ο εκσυγχρονισμός στις Ένοπλες Δυνάμεις δεν θα έχουν τα αποτελέσματα που προσδοκούμε από τις συγχωνεύσεις, τις καταργήσεις στρατιωτικών σχηματισμών και τα νέα επίπεδα διοίκησης.

Αν από όλα αυτά δεν έχουμε το προσδοκώμενο αποτέλεσμα, βεβαίως μπορούμε τότε να συζητήσουμε την αύξηση της θητείας.

Αυτό το σύστημα και το καθεστώς αναβολών πρέπει να αλλάξει ριζικά, για να υπάρξει καθεστώς ισότητας και κοινωνικής δικαιοσύνης. Με διάφορα προσχήματα, κάποιοι παίρνουν αναβολές και χάνονται μεταξύ μεταπτυχιακών και στο εξωτερικό ή στην Ελλάδα.

Έχουμε μεγάλη αιμορραγία. Τα ποσοστά πρέπει να μας κινητοποιήσουν και επειδή δεν κρύβω τα λόγια μου, έχω ήδη κινητοποιηθεί.

Έχω ζητήσει εισηγήσεις και μελέτες, τις έχω στο γραφείο μου, τις μελετώ, ώστε να ληφθούν οι πιο κατάλληλες αποφάσεις».
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου