Το ονομα μου ειναι Σαμ...

Διαβαστηκε φορες


Καλημερα φιλοι.... Μιας και εχω πολλες ταινιες ακομα να προτεινω (πραγμα περιεργο γιατι πιστευα οτι δεν θα εβρισκα πολλες αξιολογες) ας ξεκινησουμε σημερα με προταση ταινιας.
Και ο τιτλος αυτης : Το ονομα μου ειναι Σαμ. (I am Sam) παραγωγης 2001, που τωρα του το παρατηρω πολλες απο τις ταινιες που προτεινω ειναι της πενταετιας 1997-2002.  Το χολλυγουντ στις δοξες του. Λοιπον, προκειται για μια ταινια του Σον Πεν, ενος εξαιρετικου ηθοποιου που εχω και αλλες ταινιες του να προτεινω, και αφορα τον αγωνα ενος διανοητικα αρρωστου ανθρωπου που παλευει να παρει την κηδεμονια του παιδιου του και να μην αφησει την προνοια να τους χωρισει. Ενα ρεσιταλ πραγματικα ερμηνειας που κερδισε και Οσκαρ πρωτου αντρικου ρολου αλλα και αλλα 8 διεθνη βραβεια. Συνπρωταγωνιστει η Μισελ Φαιφερ σε μια δυνατη ερμηνεια.

Απο την καρτελα "Προτασεις Ταινιων " μπορειτε να την κατεβασετε και αυτην και ολες οσες εχω προτεινει.Καλη προβολη...





Δυναμη!!!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου