Ax ρε ομαδα...

Διαβαστηκε φορες



Καλησπερα σε ολους. Ειπα σημερα να μην γραψω κατι. Να το αφηνα για το βραδυ μπας και ειχαμε ευχαριστα να πουμε αλλα δυστυχως μια απο τα ιδια. Ειπα πως θα εκανε ο Ολυμπιακος ενα καλο ματς να χουμε να πουμε δυο πραγματα αλλα δεν πηγαμε καλα. Κυριως η εμφανιση. Ας τα αφησουμε αυτα....

Καλυτερα να μιλησουμε για ταινιες. Εχω καινουργια προταση. Προσωπικα την θεωρω την δευτερη καλυτερη ταινια που εχω δει (μετα το Η ζωη ειναι ωραια). Και μιλαω για το Φορεστ Γκαμπ(1994) με τον Τομ Χανκς. Κακως την ειχα ξεχασει τοσο καιρο αλλα οφειλει να μπει στην λιστα μου οπωσδηποτε. Φανταζομαι οι περισσοτεροι την εχετε δει. Οι υπολοιποι πρεπει να το κανετε συντομα. Το εντυπωσιακοτερο της ταινιας ειναι η ροη. Μιλαμε για μεγαλη ταινια, περαν του δυωρου και δεν σε κουραζει λεπτο. Απιστευτη σκηνοθεσια που χωραει την ιστορια μιας ολοκληρης ζωης που εξελισετε και να μην αφηνει κενα, μεσα στα στενα πλαισια του χρονου μιας ταινιας. Και για μια ακομα φορα εξαιρετικη ερμηνεια απο αυτον τον μεγαλο ηθοποιο.(Σημειωτεον εχω να προτεινω και αλλες ταινιες του αλλα θα τις εμφανιζω κατα καιρους να μην κουραζω τον αναγνωστη).

Υγ. Η εκπομπη του Αγγελου χθες ηταν μια εξαιρετικη δουλεια, που οσο παει μου αρεσει και περισσοτερο. Οσοι την χασατε, την επομενη Δευτερα θα ειναι ξανα Οn air.
Να θυμησω οτι ο σταθμος μενει ανοιχτος καθε βραδυ(και εκτος των ημερων εκπομπων) απο τις δεκα περιπου μεχρι και την μια με σκοπο να προσφερουμε καθε βραδυ μια μουσικη παρεα με ωραια τραγουδια....

Δυναμη!!!!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου