Midnight in Paris

Διαβαστηκε φορες


Καλημερα φιλοι μου. Σημερα ειμαι ιδιατερως χαρουμενος για την προταση μου. Γιατι προκειται για ταινια που παιζεται τωρα στους κινηματογραφους. Μαλιστα κυριοι, μετα απο τοσα "σκουπιδια" που ειδα φετος επιτελους μπορω να προτεινω μια ταινια να την δειτε σε σινεμα....
Προκειται λοιπον οπως ειδατε και απο τον τιτλο για το Midnight in Paris, γραμμενη και σκηνοθετημενη απο τον Γουντι Αλλεν (που δεν θυμαμαι να εχω δει αλλη ταινια του, αρα πρεπει να τον μελετησω).  Την θεωρω κομεντι-εποχης και οπως ξερετε ειναι η πρωτη φορα που προτεινω τετοιου ειδους.

Μια πολυ γλυκια ιστορια που σε ταξιδευει στο Παρισι σε διαφορες εποχες. Και αυτο γιατι το στορυ αφορα εναν συγγραφεα που πηγαινει ενα ταξιδι με την συζυγο του στο Παρισι και εκει με καποιον τροπο που δεν θα μαρτυρησω, γυρναει στον χρονο συναντωντας τεραστιες προσωπικοτητες οπως Παμπλο Πικασο, Σαλβαντορ Νταλι, Τουλουζ Λοτρεκ, Ερνεστ Χεμιθγουει, Τ.Σ. Ελιοτ και πολλους αλλους.  Προς το τελος περνα ενα πολυ ωραιο μηνυμα που με εκανε και να την προτεινω.

Αριστη σκηνοθεσια, πρωτοτυπο σεναριο, πολυ ωραια εμφανιση απο τον  Owen Wilson (ο ξανθος απο τους "γαμομπελαδες") που τον ειχα για πολυ κωμικο ηθοποιο αλλα μου το ανετρεψε.

Επειδη ομως οι εποχες ειναι καπως δυσκολες θα δωσω και link για να το δειτε σπιτι.

Καλη προβολη...

Παρτε ενα δειγμα...

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου