Eθνικη Ελλαδος γεια σου!

Διαβαστηκε φορες


Καλημερα σε ολους σας. Με αφορμη την χθεσινη νικη της Εθνικης Ελλαδος στο μπασκετ επι της Σλοβενιας με 69-60 ειπα να γραψω δυο λογια για αυτο το συνολο. Κυριως γιατι οπου διαβαζω και ακουω ολοι λενε για το πιο αδυναμο συνολο της ιστοριας της Εθνικης με τους πιο νεους και απειρους αθλητες που εχουμε "κατεβασει" ποτε.

Συμφωνω απολυτως αλλα... εγω προσωπικα ελαχιστες φορες εχω δει τετοια δεμενη ομαδα μεταξυ τους. Μια μορφη οικογενειας. Μονο στο παγκοσμιο της Σαιταμα οπου καταλαβαμε και την δευτερη θεση εχω δει κατι αντιστοιχο.

 Παρατηρηστε το εξης. Τον τελευταιο χρονο εθνικες μας ομαδες (αλλα και ατομικα)  σε διαφορα αθληματα φερνουν απιθανα αποτελεσματα. Να θυμισω τις ομαδες νεων και γυναικων στο πολο που πριν λιγες μερες πηραν χαλκινο και χρυσο στα αντιστοιχα παγκοσμια πρωταθληματα, ο Σπύρος Γιαννιώτης τερματίζοντας 3ος στα 10χλμ κολυμβηση ανοιχτης θαλασσης και 2ος στα 5 χλμ καθως και η Λυμπερτα που κατεκτησε ενα χρυσο στην διοργανωση. Και ο καταλογος ειναι μακρυς. Για μενα αυτο ειναι ελληνικη ψυχη. Ολοι να σε βομβαρδιζουν οτι ειναι ντροπη που εισαι Ελληνας, οτι εισαι τζαμπατζης, χρωστας κτλ κτλ και να βγαινεις να τους δειχνεις οτι μια χωρα 10 εκατομμυριων ανθρωπων μπορει να βαλει "κατω" σε ψυχη και σε θεληση παγκοσμιες δυναμεις.

 Εγω λοιπον εχω αυτην Εθνικη ικανη για ολα. Ακομα και να το σηκωσει. Αν ομως πεσει στον δρομο καποιας δυσκολης ομαδας(Ισπανια, Λιθουανια) απο νωρις και αποκλειστει στην επομενη φαση, δεν με πειραζει καθολου. Ειμαι σιγουρος οτι μετα απο λιγες μερες καποια αλλη διοργανωση θα λαβει μερος οπου θα φανει και παλι η "μαγκια" των Ελληνων.

Κλεινοντας θα ηθελα να βαλω δυο βιντεακια να επιβεβαιωσω τα λεγομενα μου. Ενα με highlights απο των αγωνα με τις ΗΠΑ στο παγκοσμιο ....




.....  και ενα απο τις επικες ανατροπες των Ελληνων σε αγωνες μπασκετ.

 


Αυτο ειναι δυναμη!!!!
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου