Το κυνηγι της ευτυχιας

Διαβαστηκε φορες


Αυτη ειναι η ταινια που θα προτεινω για σημερα. Βιντεοκλαμπ επρεπε να ανοιξω.Το καλο ειναι οτι ακομα δεν μου εχουν τελειωσει η καλες ταινιες και συνεχως θυμαμαι και αλλες οποτε για λιγο καιρο ακομα θα εχω να προτεινω πολυ αξιολογες ταινιες.
Παντως αν καποιος θελει να συμμετασχει ας γραψει σε καποιο σχολιο καμια προταση για ταινια, να την δω και αν ειναι να την γραψω και αυτην πολυ ευχαριστως .

Παμε λοιπον στην ταινια. Το κυνηγι της ευτυχιας με τον Γουιλ Σμιθ (2006). Ταινια που ειχα αναγκη να την ξαναδω προσφατα μιας και εχει σχεση με τα εργασιακα και τα οικονομικα. Ο Γουιλ Σμιθ χανει τα παντα, δουλεια, χρηματα ακομα και την γυναικα του που τον εγκαταλειπει, και πρεπει να βρει την λυση αν οχι για τον ιδιο τουλαχιστον για τον μικρο του γιο. Μεχρι που θα μπορουσατε προσωπικα να φτασετε για να βρειτε την ευτυχια? Ταινια με πολυ ωραια ερμηνεια, και εξαιρετικη μουσικη (πραγμα που δεν ειχα προσεξει στην πρωτη προβολη).

Ταινια του Γουιλ, εχω και αλλη στο μυαλο μου που θα προτεινω σε επομενο αρθρο. Εκτος απο τις ταινιες δρασης εχει κανει εξαιρετικες δουλειες και αξιζει καποιος να τον μελετησει. Προσφατως διαβαζα ενα αρθρο που συμφωνα με μια δημοσκοπηση στην Αμερικη θεωρειτε ο πιο αγαπητος ηθοποιος του Χολυγουντ αφηνοντας τον Τομ Χανκς στην δευτερη θεση.

Υγ. Σημερα μετα απο μερες ειναι παλι μαζι μας στα πικ απ ο φιλος Χαρης με την εκπομπη του, οπου ελπιζουμε να κανει λιγο χαμο γιατι εγω προσωπικα το χω αναγκη. Περιμενω να σας δω εκει...

Δυναμη!!!

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου